Native content floreert dankzij display, retargeting en social solutions

Print

Het rapport van de FIPP “Native Advertising 2017” is formeel: native is een mooie toekomst beschoren. Roularta Media speelt hierop in met specifieke formules voor digital native, inclusief social, geënt op de onafhankelijke nieuwssites knack.be en levif.be.

Volgens het FIPP-rapport komt de geschreven content (92%) op de eerste plaats in het native aanbod van uitgevers, gevolgd door video content (63%) en multi-platform storytelling (51%). Die cross-mediale aanpak vormt binnen Roularta Media een natuurlijk proces gezien de RMG-media op alle platformen (print, digitaal en televisie) aanwezig zijn.

Volgens FIPP zijn de vijf meest doeltreffende native oplossingen: online artikels (72%), video content (63%), geschreven artikels (54%), promoted posts on Facebook (43%) en online advertorials (31%).

Roularta Media biedt al deze oplossingen aan, hetzij op maat van de adverteerder of via native pakketten zoals de native gold formule met integratie van sociale media e.g. Facebook en Instagram (specifiek voor lifestyle merken via weekend.knack.be of weekend.levif.be).

Contacteer ons gerust voor meer informatie over onze native mogelijkheden.