Plus Magazine viert verjaardag met grootschalige lezersenquête

Print

Al 30 jaar richt Plus Magazine zich tot actieve en leergierige 50-plussers die openstaan voor de wereld en met volle goesting deelnemen aan onze samenleving in evolutie. Deze verjaardag mag natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan. Daarom werkt Plus Magazine dit jaar aan een grootschalige enquête die alle belangrijke pijlers van het magazine uitdiept.

De lezers krijgen de enquêteresultaten met redactionele duiding in een thematische reeks aangeboden die start met het verjaardagnummer van 24 mei en dat 7 maanden lang! Dit is een uitgelezen kans om uw producten en diensten in een redactionele context rond financiën, gezond leven, verzorging, cosmetica, mode, reizen,… aan te bieden aan een geïnteresseerde doelgroep. Mis ze niet! Scoor een fameuze Top Topical korting van 30% als u naar deze enquêtethema's verwijst in uw advertentie. Klik hier om de volledige themareeks met verschijningsdata te raadplegen.

In het kader van deze verjaardag bieden we bovendien een uitzonderlijke promo aan in de editie van 24/05. Plaats uw merk volop in de kijker in deze feesteditie want u krijgt uw ruimte dubbel met onze unieke 1+1! Heeft u 30 jaar geleden in ons allereerste nummer geadverteerd? Dan kan u de advertentie uit 1988 herplaatsen in combinatie met de huidige visual. Aarzel niet om ons te contacteren voor meer informatie.