Roularta Media en Edition Ventures creëren samen digitale Women-packs

Print

Edition Ventures en Roularta Media zijn de twee voortrekkers van de vrouwenpers in België. Zij introduceren samen nieuwe digitale packs om het vrouwelijke universum eenvoudiger en efficiënter te bereiken.

De inventaris en kwalitatieve redactionele context garanderen de adverteerder brand safety, met daar bovenop een hoge viewability van de campagne. Dankzij de 100% vrouwelijke focus zijn deze digital packs de perfecte oplossing voor performante campagnes gericht naar vrouwen.

Roularta Media en Edition Ventures presenteren twee doelgroepen:

  1. Women De Luxe
  2. Women

Het Women De Luxe pack richt zich naar actieve vrouwen tussen 18 en 44 jaar, met een hogere opleiding en dito koopkracht. Het pack combineert de websites Elle.be NL/FR, Marieclaire.be NL/FR (Edition Ventures) en de websites Feeling.be/Gael.be, Weekend.be NL/FR (Roularta Media).

Het Women pack mikt op het vrouwelijke universum in België via de websites Elle.be, Marieclaire.be, Feeling.be/Gael.be en Weekend.be, versterkt met de sites Libelle.be, Femmesdaujourdhui.be, Libellelekker.be, Femmesdelices.be, Libellemama.be, Femmesmaman.be, Flair.be NL/FR, Fashionista.be, Plusmagazine.be NL/FR, Nest.be NL/FR (Roularta Media) en de websites Psychologies.be NL/FR, Actiefwonen.be/Decoidees.be (Edition Ventures).

 

Beide packs - Women De Luxe en Women - omvatten 3 opties:

  1. Display (video inbegrepen)
  2. Dedicated mail
  3. Native

Met deze samenwerking bieden Edition Ventures en Roularta Media digitale, traffic genererende oplossingen aan adverteerders die mikken op het vrouwelijke universum in België. Als kers op de taart versterkt de adverteerder de SEO van zijn merk met een native campagne op dé referentiesites van België.