Roularta neemt damesbladen en -sites van Sanoma België over

Print

De Belgische Mededingingsautoriteit (BMA) heeft op 29 juni 2018 haar goedkeuring gegeven voor de overname van de damesmerken van Sanoma België door Roularta Media Group, waardoor de overname kon worden afgerond. Sinds 1 juli 2018 is Roularta Media Group eigenaar en uitgever van de weekbladen Libelle/Femmes d’Aujourd’hui en Flair, de maandbladen Feeling/Gaël en de magazines La Maison VictorCommuniekrant en Loving You en het e-commerceplatform She Deals, alsook de websites (met o.a. flair.be en libelle.be), line extensions en social mediakanalen van voormelde merken. 

De offline en online doelgroepen van de overgenomen merken zijn uitgesproken vrouwelijk en vormen dus een mooie aanvulling op de reeds bestaande hoogkwalitatieve doelgroepen die vandaag al bereikt worden via de huidige magazinemerken van Roularta: Knack, Le Vif/L'Express, Trends, Trends-Tendances, Sport-/Voetbalmagazine, Sport/Foot Magazine, Nest, Plus Magazine, e.a. Daarnaast is Roularta Media Group ook gekend voor Deze Week (voorheen gekend als De Streekkrant) en De Zondag.

Centraal aanspreekpunt in Nederland voor alle mediaproducten van Roularta Media Group is Michèle Beeckman, verantwoordelijk voor de internationale afdeling binnen Roularta. Met al uw vragen voor alle media (print, digital en televisie) kan u steeds bij haar terecht. Michèle is gemiddeld twee dagen per week in Nederland aanwezig en kan dan ook bij u langskomen op afspraak.